Yhdistetty ratkaisu helpottaa tavoittamaan rakennusalan päättäjät

Päivämäärä: 8.12.2019

Teidänkin yrityksessä varmasti monesti mietitään, että miten saatte rakennushankkeiden ratkaisuista päättävät henkilöt valitsemaan teidän tuotteenne hankkeeseen. Toki yrityksenne myyntitykit ahertavat ja aktiivisella myyntityöllä pääsettekin pitkälle, mutta eikö olisikin helpompaa, jos arkkitehdit ja suunnittelijat tuntisivat ja valitsisivat teidän tuotteenne jo suunnitteluvaiheessa? No olisi, sitä mieltä mekin olemme.

Jos haluatte saada tuotteenne suunnittelijan tai arkkitehdin pöydälle niin teidän pitää ensin tavoittaa heidät, ja lähtökohtaisesti tämä kohderyhmä on melko hankalasti tavoitettavissa. Ja toisaalta, onko teillä resursseja tämän kohderyhmän etsimiseen? Meillä täällä RPT:n RakennusFaktassa on teille siihen ratkaisu.

Ainutlaatuinen kohderyhmä

RPT:llä tiedetään kuka rakentaa, mitä ja milloin. Meidän aktiivinen tutkimusostomme on jatkuvasti yhteydessä rakennushankkeitten päättäjiin, joten meillä on ajantasainen tieto rakennusalan toimijoista. Tämän tiedon perustalle on koottu RakennusFakta.fi uutiskirjeen vastaanottajalista, joten osallistumalla RakennusFakta.fi uutiskirjeeseen pääsette aktiivisesti hankkeissa mukana olevien rakennusalan ammattilaisten työpöydälle. Ja jos tuotteenne ei ole heille ajankohtainen juuri nyt – ovat he kuitenkin jo tietoisia siitä, kun tarvetta ilmenee.


 

RakennusFakta.fi:stä sivuston käyttäjät löytyvät myös tästä samasta rakennusalan kohderyhmästä. Vuoden 2019 TOP5 käyttäjäryhmät olivat rakennuttajat, rakennusurakoitsijat, arkkitehdit, sähkösuunnittelijat ja sähköurakoitsijat. Sivustolle on kerätty rakennusalan tuotteitten tuotetietoja, suunnittelumateriaaleja, mittapiirroksia ja BIM-objekteja niin että sivuston kävijöiden olisi mahdollisimman helppo löytää ratkaisuja hankkeisiinsa. Jos tämä kohderyhmä kiinnostaa teitä – teilläkin kannattaa olla profiili palvelussa!

Loistakaa referenssikohteissa

Sivuston käyttäjät hakevat tuotetietoja ja uusia ratkaisuja hankkeisiinsa. Ideoita he löytävät esimerkiksi RakennusFakta.fi referenssihankkeitten avulla – ja jos teidän tuotteenne on ollut mukana kohteessa, tämä on teille erinomainen tilaisuus kertoa siitä. Ja älä huolestu! Me autamme referenssikohteitten sekä uutisten koostamisessa, jos se tuntuu haastavalta tai teillä ei ole resursseja siihen.

Tarjolla uniikkia sisältöä

Hubspotin mukaan 88% markkinoijista käyttää sisältömarkkinointia, joten erottuaksesi massasta sisällön pitää olla laadukasta ja ainutlaatuista. Hyödyntämällä meidän tarjoamaa palvelua RakennusFakta.fi sisältönne on taatusti laadukasta ja uniikkia! Ja mikäs on sen parempaa kuin tavoittaa oikea kohderyhmä oikealla viestillä.

Katso miten palvelun käyttöönotto sujuu
Katso infograafi palvelun käyttöönotosta

Ja tottakai liidejä

Mieti hetki, niin tulet varmasti samaan tulokseen kuin monet muutkin – teidän kannattaa olla mukana RakennusFakta.fi:ssä. RakennusFakta.fi profiilin, uutiskirjeiden ja referenssien kautta tavoittaa juuri ne oikeat henkilöt, jotka päättävät tuotteista ja materiaalivalinnoista rakennushankkeisiin.

Eikä tässä vielä kaikki! Tämän lisäksi pystymme myös kertomaan mitä hankkeita teidän tuotteista kiinnostuneilla yrityksillä on työn alla, joten saatte konkreettisia myyntiliidejä. Tätä tietoa et löydä muualta!

Etkö vielä vakuuttunut? Lue tästä asiakkaamme mielipide palvelusta.

Jätä meille yhteydenottopyyntö tuosta yläoikealta niin sovitaan, vaikka kahvikupposen äärellä miten teidän tuotteet saadaan rakennusalan päättäjien työpöydälle!

 

Tilaa Rakennusfaktan uutiskirje – saat tuoteuutiset viikoittain sähköpostiisi